Menu
  • Fr-Nl
Het eerste winnende duo maakt indruk  

Het eerste winnende duo van de 'Frame the Future' wedstrijd, georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met ACC en JCDecaux, maakt indruk

De creatieve wedstrijd "Frame the Future", georganiseerd door JCDecaux in samenwerking met ACC en JCDecaux, nodigde jonge creatieven uit om hun creativiteit te uiten via digitale out-of-home (DOOH). De uitdaging van deze eerste editie was om in slechts 6 seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen, met een positieve impact.

Frans Hulet en Olivier Pierre van het agentschap egghunter maken deel uit van de vier winnende duo's van de "Frame the Future" wedstrijd. Hun creatie herinnert ons eraan dat seksualiteit een inclusief onderwerp is dat ons allemaal aangaat. De campagne is te zien van 7 tot 13 mei 2024.

Deze nieuwe wedstrijd, die afgelopen zomer werd gelanceerd tijdens St-Canneke, geeft hen de kans om vertrouwd te raken met het DOOH-formaat, hun portfolio te verrijken en hun werk in heel België te promoten. En we hoorden dat er een tweede editie in voorbereiding is.

Published in Belgique